Burlacul, sezonul 3, episodul 11

10 Mai

gata si episodul 11. superb superb supeeerb. Mi-a placut foarte mult tot episodul. Nush ce parere aveti voi, dar eu o ador pe Adelina … e femeia ideala. Adica un fel de doamna in societate si curva in pat la care as mai adauga ca e si foarte inteligenta.

Mi-a placut foarte mult cum s-a comportat la intalnirea privata dintrea ea si Sergiu … efectiv stie cum sa tzina un barbat langa ea. Sergiu era in 4 labe practic … Deci repet, ADELINA = rowrrr ♥

Imi place foarte mult si Sasha, e foarte frumoasa, cea mai frumoasa dintre toate, dar … la unele faze poate sa-si vâre frumusetzea’n fundulet! Inteleg, e foarte geloasa, dar totusi … uneori e exagerat de ipocrita si asta ma scarbeste cel mai mult la un om! Iar circul ce l-a facut la ora 4 dimineatza a fost chiar degeaba.

Iti place cum se imbraca Burlacul ? Click aici pentru a vedea
de unde poti cumpara si tu aceste haine!

Mi-a placut foarte mult de Sergiu cum a puso la locu ei. Noroc cu Catalin ca a venit si i-a potolit umpic :)) Alexandra e batoza care o arde sensibil dar defapt e exact genu ala de zdreanzta care isi inseala iubitul dupa care ii spune ca ea a fost doar dragutza si ca e asa mai copilaroasa si mai … pff … vomit deja !

In 2 cuvinte as spune doar „parasuta penala”! Irina … pff … aici e complicata umpic treaba … e o FEMEIE minunata doamna profesoara … insa nu e de Sergiu … Nu are ce cauta in finala … O amageste degeaba …

Eu unu o sustin pe Adelina! E cea mai klumea … Si chiar daca e sa ma refer la Sergiu, caruia intr-adevar ai spune ca i se potriveste Sasha, dar tot o femeie ca Adelina l-ar forma mai bine🙂 Parerea mea🙂 Vom vedea episodul urmator ce va fi!

Click aici pentru VIDEO cu intregul episod!

Lasă un răspuns

